Båten är bokad

Ja, då var arbetsveckan slut. Har varit kass på att blogga, men jobbet har snott min tid denna vecka. En månad med Introduktionskurser på schemat, vilket gör att det blir ett par slitsamma kvällar och massor av teori som ska produceras. Hoppas att jag lyckades med Eco-delen som kollegan ska ha imorgon. Annars får han väl ta mig i örat imorgon kväll, då ska vi nämligen ut och äta med jobbet. Båten är bokad - hoppas det är bra där.

Hade förresten den minsta Introduktionskurs jag nånsin haft i tisdags. Normalt är det trettio pers med på kurserna, men igår var vi nio. Bara nio. Det var faktiskt lite mysigt. Nu när vi har bytt lokaler har vi plats för massor av folk i teorisalen och det är väldigt kul med stora grupper, men det har sin charm att bara vara några stycken också. Blir lite personligare och mer gemytligt.

Ikväll har det varit tvätt o städ här hemma. Konstigt nog syns det inte ;) Jo, då... Det är bara det att jag har spritt ut mig lite i köket. Fick Lumene-prover från Buzzador i veckan som jag ska försöka dela ut till folk. Buzzador är ett företag som jobbar med Word of Mouth Marketing. Är man med så får man prova olika produkter, dela med sig till sina vänner och sedan ge sin åsikt om produkten eller tjänsten till tillverkaren.
Jag gillar många av Lumenes produkter - nu får jag testa dagkrämen med c-vitamin från hjortron =)


Kommentarer
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-10-22 @ 00:03:58
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sköönt med helg!! :-)



har oxå fått mina Lumene burkar.

2010-10-22 @ 07:30:00
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0