Man kan inte tacka nej till fika

Jaaaaa! Det är äntligen slut på jobbveckan =) Har varit så trött denna vecka, så nu är det tur att det är "helg". Hann inte med allt jag skulle göra idag. En av jobbarkompisarna köpte fikabröd och var snäll och köpte till mig också - fast jag inte var kvar till em-fikat idag. Därför blev jag hängandes på jobbet för att fika. Man kan INTE tacka nej till fika.
Men lite hann jag i alla fall och röjt skapligt har vi gjort hemma. Blev lite inspirerad av systers höstpyssel, så jag jagade rätt på lite höstlöv:


Lite höstkänsla

Imorgon måste jag åka till kyrkan och titta på färgprover. Borde åka till Ikea och köpa grejer dit innan... Måste också repa lite musik. Sen ska vi på Champange-Afterwork med goda vänner följt av middag på Casanova. Kommer bli jättetrevligt =) Hoppas på en god natts sömn i natt - det har varit lite sisådär med det ett tag nu (blir så ibland när nacken och stressen tar över). Måste va med i matchen imorgon...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nej fika tackar man helst inte nej till.

Fint höstmys!! :-)

2010-10-08 @ 21:45:26
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0