Vi låter bra

Lite halt i spåret (ja, inte där det är sågspån, förstås). Det där med broar och viadukter som vi tjatar om på jobbet visar sig på den lilla bron över Djupdalsvägen där det är helt vitt. Glömde vantar, men kom ihåg mössa.
Funderar på om jag ska orka fortsätta springa när det blir kallt eller om man skulle skaffa nåt träningskort. Nautilus ligger närmast till hands eftersom det är lätt att kliva av bussen där och de har skapliga priser. Inga pass, dock, men det kvittar om jag ändå inte har nån att gå med.

Repade med kören inför helgen igår. Vi låter bra =) Vi låter ännu bättre till helgen när vi är måååånga. Pinglan skriver riktigt sköna sånger! "Glädje" går på repeat i mitt huvud just nu. Efter kören plockade vi upp möbler till kyrkans entré - blir väldigt bra med glada färger i mysigt hörn. Säger inte mer - ni får komma och kolla till helgen.

Nu ska jag äta hembakade mackor och kolla på "The Event" som är inspelat från i söndags (eller när det var). Vi spelade in typ 12 timmar för säkerhets skull... Är glömsk ibland. Sen ska jag förbereda lite bildspel till helgen.

Bjuder på ett youtube-klipp som är oslagbart:


Kommentarer
Postat av: Sara

Coolt att komma på att sätta ihop låtar sådär!

2010-10-27 @ 08:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0