Favoritnagellack (japp - ett väldigt ytligt inlägg...)

Ny header. Är i pysseltagen med Photoshop, så vi får se hur länge den får finnas innan den byts ut ;)

Spåret idag och sen stan en sväng. Hittade ett nytt favoritnagellack på Make Up Store. "Elina" heter det. Make Up Store är inte jättebilliga på sina lack, men de är rätt bra. Håller länge i flaskan utan att torka ihop och sitter bra på nageln. Sen skulle jag behöva bli lite bättre på att använda överlack, men jag är för lat för det :/


Elina med lila små stenar

Lovade ju återkomma med betyg på E.L.F (sminket). Ett helt okej mineralsmink - speciellt med tanke på priset. Lipglossen tycker jag är jättebra, likaså ögonskuggorna och blushen. Mineral Booster är väl det som jag inte kommer köpa igen. Inte för att det är direkt dåligt, utan för att jag trivs så mycket bättre med I.D:s Mineral Viel. Nagellacket från E.L.F var ungefär som vilket nagellack som helst från typ Isadora eller Depend, men billigare förstås. Satt lite sådär, men det gör ju t ex depend också.

Nu: TV-soffan.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Snygg header!! duktig du är :)

2010-09-11 @ 20:59:24
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0