Strul

Arbetsveckan är äntligen slut och det är jag också... Det är tufft nu. Måste boka in en tid hos kiropraktorn snart igen, tror jag. Och lite massage. Kanske lättar det lite då.

Blev det korta spåret idag i alla fall. Hade inte samvete att hoppa över - måste försöka hålla igång, annars är risken att man lägger av helt. Hade tur, för precis när vi kom tillbaka började det regna så smått.

Är snart färdig med GW:s senaste bok "Den döende detektiven". En annorlunda men bra bok. Sambon avslöjade just hur den slutar, men ändå ;) Nu måste jag hitta nåt nytt att plöja. Kanske en Anna Jansson till. Har hört att Hans Rosenfeldt har skrivit en deckarroman. Det kan ju helt klart vara läsvärt!
Läste när jag googlade på honom att han har en roll i den gamla 80-talsrullen "Strul" (med Björn Skifs). Nån som vet vad han spelar? Kan för mitt liv inte komma på...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas helgen blir lugn o skön, låter som du behöver lite extra vila.



Får bli att kolla på Strul alltså ;-)

2010-09-17 @ 08:41:05
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0