Fika flera timmar

Oj, det blev visst ett litet blogguppehåll här. Det var verkligen inte meningen...

Har varit med mamma i Kristinehamn idag. Ganska mysigt att åka dit ibland och speciellt med mamma! Hann klippa mig lite också (inte så slitet hår som jag brukar ha - har tydligen blivit vassare på inpackningar...). Hittade jeans på JC och ääääntligen ett doftljus som heter "Fresch cotton" och inte kostar dryga 300 kr. Ett litet för 55 kr på nån ny (åtminstone för mig) inredningsbutik i Lyran.

Vi åt lunch i gamla Tingshuset där det finns både café och SPA. Har inte varit inne där sen man lade ner verksamheten i huset och det var verkligen jättefint! De hade behållt känslan av Tingshus men samtidigt fått en fräsch känsla. God Västerbottenpaj hade de också. Det var ett sånt där café där man kan sitta o fika flera timmar en kall vinterdag.


Mys

Jag har åkt runt och irriterat mig trött på att Karlstads Kommun inte kan få arlset ur vagnen (ursäkta kraftuttrycket...) och måla ut lite linjer på vägarna. Nu har de ju avsatt en massa slantar till ny beläggning och därmed verkar de vita markeringarna också komma tillbaka. Gött. Mitt jobb blir roligare då ;)
De här killarna är mina hjältar denna vecka:


Kör försiktigt förbi!



Ikväll åker vi ner till stan med goda vänner och äter på "Lilla Sicilien". Trevligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0