Jag o grabbarna

Jag fattar inte att man kan lyckas ha motvind hela joggingrundan. Jag springer ju ändå i cirkel, liksom... Inte bara motvind, förresten, utan motvind med orkanstyrka. Kunde lätt ha blåst bort där ett tag. Men jag känner mig aningens starkare i alla fall, trots att jag inte hunnit springa många gånger. Hoppas att det torkar upp i spåret snart, för det är ingen fördel för min rygg att springa på asfalt.

Helt tom i huvudet är jag, så det är skönt att min arbetsvecka är slut. Nu väntar helgen med diverse roligheter. Hockey och middag med goda vänner på lördag. Blir en heldag. Jag o grabbarna i LLA, men sen får jag tjejsällskap när vi käkar på Harry's. Ska bli jättekul! Hoppas på en vass match också.

Den här VW-reklamen har börjat gå på tv igen. Äääälskar reaktionen på ungen i slutet :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

hehe.. Vilken rolig reklam! Den kommer nog barnen tycka om, bara star wars i deras huvud nu :-)

2011-04-07 @ 21:11:44
Postat av: SofiaLejon'

Hejsan, jag ville bara informera om att jag håller i en dagens blogg.

Skulle vara jätte kul om du ville delta.

Allt du behöver göra är att gå in på denna länk:

http://simpleeheart.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html



och skriva en kommentar om att du är med. 3 vinnare väljs redan ikväll!

Lycka till :D

2011-04-08 @ 18:32:37
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0