Äntligen uppe

Nu är väggtexten äntligen uppe i kyrkans entré, tack vare hjälpande händer från min fina vän som är byggnadsingengör (jag lovar att jag behövde hennes kompetens!) och några till =) Blev riktigt fint! Nu hoppas vi bara på att den sitter kvar nästa gång vi kommer dit ;) Vore trist med bokstäver som hänger från väggen... Fick inte till nåt snyggt foto, så ni får helt enkelt åka dit och kolla på den.

Var sugen på en Innocent-smoothie när jag handlade sist, men det fanns ingen smak jag ville ha så jag köpte Chiquita med mango och passionsfrukt istället. Supergod, den också!


Innocent-stand in

Nu sitter jag med Jill i lurarna och försöker hitta en bra italiensk efterrätt till fredagens middag. Vill helst köra på nåt annat än de allra vanligaste; Tiramisu och Panna Cotta.

Ni måste förresten spana in Skaparstigens blogg. Virkat iPod-fodral - kaxigt!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja den där smoothien är god! Även jordgubb/banan smakar bra! :-)

2011-02-02 @ 21:25:04
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: lizette

Hej fina. Tack för ditt tips om krämen. Det är något jag absolut ska pröva. Älskar att få tips från andra så man kan hitta nya favoriter. Kram på dig Lizette

2011-02-03 @ 23:58:41
URL: http://lizette.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0