Party

Sitter och knåpar hemsida på beställning, men måste ta en liten paus. Klantade till en tabell som jag hade fått till så himla bra, så fortsätter jag nu är risken att datorn får spö. Jag får helt enkelt göra om den från början. Orkar inte lära mig Dreamweaver, så jag är kvar på hemsidevärldens 90-tal (Frontpage). Men det räcker för det jag ska göra.

Den här helgen har verkligen varit fullspäckad. I fredags hade vi goda vänner här på middag. Riktigt party, tyckte vi allt. Italienskt tema med minipizzor till förrätt, pasta med oxfilé till huvudrätt och små Baci med glass till efterrätt. Men vårat party var inget mot grannarnas... Kanske inte var så konstigt eftersom medelåldern på deras fest verkade va ungefär 16,5. Jag tror ändå att vi hade roligast =)


Vackert vårigt
från gästerna


Lördag kväll hade vi årsmöte i kyrkan och idag har vi haft årshögtid. Kören gjorde ett sjukt bra jobb idag! Vilken insats =) Man blir riktigt stolt över att få sjunga med så sköna människor!

Spelade in melodifestivalen igår för att kunna snabbkolla igenom. Det blev verkligen en snabbkoll, för lördagens program måste ha varit nåt sorts lågvattenmärke. Sedan 2008 eller 2009 så får man tydligen ha ganska mycket sång inspelat (vilket man inte får i Eurovision, så det där kan ju bli spännande). Och DET märktes. Allt kändes playback. Ja, förutom han i solstolen förstås - han som borde ha kört playback... Inte var det speciellt bra i övrigt heller med programledare, mellanakter och sånt. Skärpning.

Nu väntar vi på bebisen som inte ville komma på utsatt datum...

Kommentarer
Postat av: Jennie

... som inte verkar vilja komma alls ;-)



2011-02-08 @ 20:25:35
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0