Vad alla andra tycker

Man har bara sitt eget liv - vad alla andra tycker är ointressant. Kerstin Dellert

Råkade på Kerstin Dellerts ord i en artikel jag läst om henne. Det ligger väldigt mycket i det uttrycket och det kändes som att jag skulle behöva läsa de orden flera gånger om dagen!

Den här dagen har börjat otroligt segt. Behövde tydligen lite extra sömn och en slö förmiddag. Ska snart försöka ta tag i dagen och hitta på något. Kanske en sväng på stan?

Igår var jag ledig, men jobbade ändå. Typiskt :/ Men vad gör man? Kanske skulle frilansa som reklam-nisse... ;) Satt också med Photoshop en del och grejade ihop headers. Ska göra några förslag till en hästsida. Det är lite meckigare att göra förslag till en sida som redan finns - då har ju resten av sidan redan en stil, liksom. Men det är också en utmaning och såna är alltid välkomna!
Syster och lillplutten var här en sväng på fika igår också. Så mysigt att vi bor så nära varandra och bara kan titta förbi på kaffe sådär! Slängde ihop några Oboy-muffins. Muffins smakar aldrig så bra som när de precis kommer ur ugnen.

Måste visa ICAs kuliga te-påsar. Jag har aldrig varit ett fan av grönt te, men på jobbet har vi Hemköps och deras gröna te med citron tyckte jag var helt okej. Handlar ju inte på Hemköp så ofta, så jag tänkte att jag provar ICAs och de smakade precis lika okej. På te-påsarnas snöre fanns små söta "Visste du att"-citat:


Finurligt



Kommentarer
Postat av: Susanne

Oboy-muffins? Finns det recept på det eller??

2011-01-16 @ 17:42:07
Postat av: Anna

Susanne: Googla på O'boy-muffins. Jag sprang på det av en slump =)

2011-01-20 @ 18:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0