Glädje

En ny tuff vecka har kickat igång. Hoppas att kraften och glädjen infinner sig snart. Imorgon börjar vårt stora vetenskapliga test av stans semlor på jobbet, så då lättar det lite ;)
På tal om glädje så var jag hos Agneta på Design Atenga och hämtade min ring igår. Det står just "GLÄDJE" på den och den blev så otroligt fin! Valde mellan ett par ord jättelänge, men kände att jag behövde bli påmind om just "GLÄDJE" ibland. Plus att det finns en sång som heter det och som konstant poppar upp i mitt huvud :) Just nu är den lite, lite för liten (det är svårt att avgöra storlek på ringar...), men Agneta ska knacka ut den på torsdag.


Vacker

Helgen har varit lugn. Väldigt trevlig After Work med god mat i kyrkan på fredagen är väl det häftigaste som hänt =) Vi jagar oss blåa efter nytt köksbord och nya stolar. Har hittat stolarna vi vill ha, men inte bordet. Hade först en vision om att köpa loss stolar från vårat gamla missionshus och fixa till med färg och sånt, men som vi bor nu så kan vi inte ha tillräckligt stort bord för att det ska bli snyggt, plus att det är mycket jobb som vi inte har någonstans att utföra. Får va som en hök på Blocket ett tag framöver. Hittills har alla fina ekbord i rätt storlek funnits i Alingsås...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jättefin blev ringen!! :) bra ord som man behöver bli lite påmind om då o då.



Håller tummarna för att ert bord dyker upp på blocket snart :-P

2011-01-24 @ 20:10:40
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0