GW tar det med ro

Det här är ju faktiskt rätt kul - att GW skulle ta över Idol. Det vore nåt, det! Rätt bra utdelning om man satsar pengar på detta (rätt liten chans att vinna också...). Det står i artikeln att "huvudpersonen tar det hela med ro" och det känns ändå ganska väntat. Leif GW Persson verkar som en person som tar det mesta med ro. Han tackar också nej. Vänligt, men bestämt...

Har varit ute till Agneta på Hammarö och beställt ringen nu. Ateljén var liten, men jättemysig. Jag blir så imponerad av folk som har hittat nåt de är bra på och lyckats starta eget. Tur att syster inte följde med i alla fall - det kanske hade varit svårt att få med henne hem igen ;) Hade spanat på en hamrad ring, men när jag kom dit och kollade så valde jag utan tvekan den släta istället (utan att ens ha sett den hamrade). Kändes direkt att den var mer "jag". Nu sitter jag och lurar på om jag ska ha text eller inte, och i så fall vad det ska stå... Svååårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0