Önskar att jag hade en

Har fått vansinnigt mycket gjort på jobbet idag. Fantastiskt :) Ganska skönt också, för jag vill få undan lite innan semestern så att jag inte lämpar över en massa på kollegor... Nu är jag ikapp med en hel del, i alla fall.
1 dag muck, som kollegan skulle ha sagt. Jobbar imorgon men SEN ÄR DET SEMESTER!!!

Hade en produktiv kväll hemma igår också. Tvättstuga och biltvätt/bilstäd hann vi med. Lyckades också klämma in lite bakning på kvällen. Tänkte göra muffins, men såg att jag bara hade knäckformar hemma. Blir lite väl små muffins i såna, så jag gjorde Tigerkaka istället. Har snöat in lite på Tigerkaka. Tog med den till jobbet och där blir inget kaffebröd långlivat.

Satt och slösurfade på nätet och hamnade på en sida med lemurer. Lemurer måste va ett av världens sötaste djur. Önskar att jag hade en ;)


Lemurgrupp


Lemurhand

Vi ska göra Göteborg under semestern, så jag ska försöka leta rätt på Lemurer (alt. andra gosiga apor). Universeum borde väl ha?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Annars får du komma till Norrköping å Kolmården för de har :) kram

2011-07-07 @ 19:52:21
Postat av: Jennie

Vad det alla häftstift du jobbade undan då eller?! ;-)



Ja det är söta små djur, hoppas du hittar en!

2011-07-07 @ 19:58:05
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Anna

Syrran: Japp, häftstiften var det ;) Och några grejer till...



Cisi: Kolmården får det nog bli snart igen - mysigt :) Jag o J var där för några år sedan med husvagn och det kan man definitivt göra om!

2011-07-07 @ 20:26:20
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0