Färgglatt

Sitter med Photoshop och försöker greja med lite loggor och diverse. Passar på med lite jobb som behöver göras också. Försöker mota bort den sista vintern med ett vårigt nagellack. Vet inte om det funkar, men färgglatt är det i alla fall:


Creative Flare

Vaknade ju i morse till ymnigt snöfall. Kändes sådär när jag kom på att vi har både fortbildning på MC och körlektioner på moped på jobbet idag. Som tur var så hade snön hunnit bort när det var dags för mopederna och mc-folket verkar också ha klarat av sin dag. Jag sitter i en varm och go bil om dagarna, så jag klarar mig ;)

Nu ska jag sälja av lite grejer på Tradera. Främst väskor. Sambon tycker att jag har många... Förstår inte riktigt vad han menar, men jag viker mig förstås. Då kan man köpa nya sen :P

Kommentarer
Postat av: farsan

Är du säker på att det var Jans förslag???

2011-03-31 @ 18:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0