Blingad

Kom av mig lite med springandet när det helt plötsligt blev lite vinter igen, men i eftermiddag tog jag en liten sväng igen. Gick lättare än förra gången. Tur det... Hoppas på lite fina dagar framöver så att jag får in en rutin på detta. Löparjackan var för övrigt ett mycket bra köp!

När jag kom hem låg det ett mobilskal från Skalman i postboxen. Har beställt ett med leopardfärgat mönster i kristaller. Min HTC är officiellt blingad ;) Skalet var liiiite annorlunda i färg än vad bilden i webbshoppen visade, men det blev rätt okej ändå. Letade som en galning efter giraffmönster, men icke... De stora fördelarna med Skalman är att det är fraktfritt och de är supersnabba med leverans. Bra grejer är det också, förstås, även om utbudet inte är massivt.


Skyddad

Jag är lite vilsen på dagar den här veckan. Har varit en dag före hela tiden, liksom. Inte så kul när det känns som det är torsdag och så inser man i nästa sekund att det är onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0