Det går nog över. Not.

Bloggen har varit sjukskriven ett tag, därav bristen på inlägg. Drog på mig en rejäl förkylning i början av veckan och har varit hemma från jobbet sen dess. Började känna mig ordentligt hängig på måndagen, men tänkte som jag brukar att "det går nog över" och "det är nog inte värre än att jag kan jobba". Men den här gången var det värre, så på tisdagen var det inte ens aktuellt att kliva ur sängen. Feber, halsont och snuva. Igår kändes det dock som att det vände på riktigt och idag känns det ganska okej. Lite huvudvärk och snuva kvar bara.

Ska försöka göra en liten utflykt till Apoteket under dagen. Har inte varit utanför lägenheten på flera dagar (med undantag för en kort, kort visit på balkongen igår för att veva ner markisen och kolla att världen utanför faktiskt fanns kvar), så jag känner att jag behöver lite frisk luft. Och mer Panodil. Undrar om jag kände fel under markisvevandet igår eller om det faktiskt var lite vår i luften? Hoppas, hoppas...


Snart kanske?

Avskyr verkligen att va hemma och va sjuk. Blir så rastlös och uttråkad. Har sett hur mycket TV som helst... Oprah, Top Model, Falcon Crest, Doctors, Vänner och MacGyver. Älskade MacGyver när jag var liten =) Killen som gjorde en bomb av två gem och ett tuggummi. Kanske inte känns lika spännande idag, men det är helt klart en kultserie och vinjettmusiken är ju fortfarande riktigt skön.



Ska ta mig i kragen idag och försöka göra NÅT nyttigt. Tänkte försöka prova Microsoft Expression Web. Är efterföljaren till FrontPage och eftersom jag inte kommer överens med DreamWeaver riktigt, så kanske det här är ett alternativ. Vi får se...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch det låter som du haft en jobbig vecka! Skönt att du är på bättringsvägen. Stor kram!! <3

2011-03-04 @ 10:43:34
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: elin

Macgyver är helskön! Björn har boxen!

2011-03-04 @ 14:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0