Död mail

Trodde jag jobbade kort dag igår, men det gjorde jag inte. Hm... det är helt klart bättre när det är tvärtom. Dessutom gick min mail och dog helt plötsligt. Inga lösenord fungerade och mailen jag hade som kontrollmail var gammal. Fick som tur var hjälp av Tommy som är dagens hjälte! Nu lever mailen igen och jag ska skärpa mig med lösenordsbyte oftare och mer uppdaterade kontrolluppgifter :)

Idag har jag varit på kurs hela dagen. Marknadsföring m.m. Helt okej avslutning på arbetsveckan, men man är ganska mosig i skallen. Inte van att sitta still och lyssna... Tänk om våren kunde skärpa sig lite också - då vore det snudd på klockrent. Nu väntar helgen med diverse trevligheter :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja skärpning för fan!

2011-03-10 @ 20:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0