I stim

Hm... det har varit två riktiga miffo-dagar. Tänk att de där dagarna alltid lyckas komma i "stim". MEN nu ska jag dra iväg på ett genrep i Betlehemskyrkan med en fantastisk kör och sen tar jag helg :)

Fick ett paket från La Redoute idag med nya 3/4 träningsbyxor, en lång kjol, ett par linnen och nya soooolglasögon. Pilotisar. Ser ut som en idiot i pilotglasögon, men de här är så otroligt lätta och jag har svårt att hitta såna. Plus att jag gillar pilotisar (trots att det får mig att se dum ut) och att det var riktigt bra solskydd i de här. Fast träningsbyxorna längtade jag mest efter.

Hoppas Karlstads Kommun kommer med bra besked om vattenproverna imorgon så att vi kan sluta koka vatten.

Nu ska jag koka vatten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0