Roligheter

Det har varit en helg fylld av massor av roligheter! Syster fyllde år på fredagen, så vi var förbi henne på födelsedagsfika på lördag eftermiddag. Min syrra gör verkligen en killer kladdkaka. Hon måste vara bäst i världen på det! Det var längesen jag satt med scrap-grejerna, så inspirationen infann sig inte på direkten (dessutom borde jag gå iväg och köpa lite nytt material!), men det blev ett litet kort med kissekatt.


Scrapresultat

På lördag kväll var vi på middag hos goda vänner på "residenset". Åt otroligt god mat och tittade med ett halvt öga på Eurovision. Men mest av allt pratade vi en massa :) Fick inspiration av en kompis att åka på Gospelfestival i juni. Har gått och funderat på den länge, men nu fick jag en spark i rätt riktning! Ska bli kul!

Tonika gjorde sin första konsert igår också! Vi var superduktiga och det var riktigt roligt att få köra en hel kväll. Tack alla duktiga körkompisar för en vass konsertpremiär!

Har börjat denna jobbvecka med Risketta och imorgon gör jag sista teoripasset med mina sköna Nobelgrabbar. Tog en sväng i spåret ikväll och där var det massor av folk. Vi har ju en orienteringsklubb relativt nära, så titt som tätt möter man folk med karta, kompass och stirrig blick. Orientering var faktiskt en av de saker jag var ganska bra på i skolan (tack farbror Göran för karta- och kompasskunskaperna!). Minns att det var väldigt kul!

Har äntligen fått iväg beställningen till nagelgiganten.se (inte .com som jag skrev tidigare...). Ska bli kul att se om man lyckas med egen geléförstärkning.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh man tackar ;-) har man ett bra recept så... :-P kram!!

2011-05-16 @ 21:20:52
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0